bloggtorka

Jag är sämst på att blogga jag vet. men endå ingen som läser^^
Idag fyller allas våran älskade viktoria 23 år.  Grattis! och äntligen har hon fått hjälp så känner mig mkt lugnare efter det. Hoppas hon blir frisk snart så hon och Sebbe får de livet dom förtjänar.  saknar er!!! <3
Sophia drog iväg utomlands idag också, helt värdelöst. saknar henne redan!!!
Är förövrigt fruktansvärt besviken på några "så kallade" vänner som glömde min födelsedag. Kanske löjligt egentligen men endå inte.
Va hos doktorn igår med axeln o nacken igen förövrigt. Gått snart 8 månader sen olyckabn och har fortfarande ont och mår ganska allmänt dåligt just nu. Och dom "kan inte göra nånting" utan gav mig ist mer medicin. Denna gången fick jag antideprissiva tabletter. ?
aja whatever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0