utmanad av viktoria!!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? I hade the time om my life. Spelade ishockey jämt och ständigt. Var allmänt glad och problemlös.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? För ganska så exakt 1 år sedan köpte jag min 1a lägenhet. Mitt första stora lån. Min 1a egna lägenhet. Köpte massa möbler och grejer.
3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Ostbågar
Chips
Choklad
Glass
Godis

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:  Tror inte att det finns en enda sång. Eventuellt
fly away - Lenny krawitz



5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Bygga hus
Köpa drömbilen
Resa jorden runt
"försöka köpa reservdelar till kroppen" så jag kan spela hockey igen
Gifta mig?

6)FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Tajta jeans
stringkalsonger/sidenkalsonger
utsvängda byxor
hipp hopp brallor
jeansshorts

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Resa
åka skridskor
umgås med vänner
äta
jobba

8) FEM DÅLIGA VANOR
tänker alldeles för tok på mycket
blir fly förbannad om saker inte går min väg
lathet
visar aldrig känslor

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn
Mobilen
bilen

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Alla som läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0