rörigt inlägg

jag är sämst på att blogga. dels för att mitt liv är ganska ointressant och dels för att det är så få som bryr sig verkar de som.

Har iaf varit hos psykologen 2 gånger nu. känns hyffsat bra faktiskt, försöker reda ut vad det är som är del, vilket verkar svårare än jag trott.
borde vara glad och lycklig men är endå inte det, märkligt. Jag menar, jag är ju kär och glad för de såklart. trivs otroligt bra på jobbet och med yrket i sig, har ett fåtal vänner som visar att dom bryr sig. Är dock sjukt tacksam mot viktoria, trots sina egna problem så lyssnar hon alltid. Är väldigt glad att vi träffades:)
ska nog ta tag i gymmandet igen också. om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0