ont

Precis som det står i rubriken så har jag ont i nacken och axeln igen. Måste verkligen ta tag i det där nu när tabletterna inte hjälper längre.  Har också ont i tummen men det beror ju på att jag är dum i huvudet och slår mig på tummen med hammaren.
Måste också ta tag i problemen med att hitta en psykolog. Behöver verkligen prata av mig, jobbigt när inte dom så kallade vännerna inte ställer upp.
Ingen ringer dig
Frågar hur du mår
Månen lyser över taken
Det känns som bara du är vaken
Ingen saknar dig
Ingen frågar dig
Vad du tror och vad du önskar och vill ha
Jag har gett dig mitt nummer
Och du kan tro på mitt ord
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag följer dej dit det bär
Dom förlovar sig
Och dom gifter sig
Alla vännerna försvinner
Det är bara dom som vinner
Det du önskar dig
Men om du fanns hos dig
Skulle du ha samma möjlighet som dom
Jag har sett dig besviken
Och jag har väntat på dig
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag följer dej dit det bär
Jag är där när du faller
Jag är där när du vill
Och när du än kallar ska jag finnas intill
Jag vet vad jag vill
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag följer dej dit det bär
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag ger dig vad du begär
För övrigt har jag fått en konstig känsla i kroppen. Börjar känna mig redo för barn nu. Inte bra!Precis som det står i rubriken så har jag ont i nacken och axeln igen. Måste verkligen ta tag i det där nu när tabletterna inte hjälper längre.  Har också ont i tummen men det beror ju på att jag är dum i huvudet och slår mig på tummen med hammaren.
  • Precis som det står i rubriken så har jag ont i nacken och axeln igen. Måste verkligen ta tag i det där nu när tabletterna inte hjälper längre.  Har också ont i tummen men det beror ju på att jag är dum i huvudet och slår mig på tummen med hammaren.
  • Måste också ta tag i problemen med att hitta en psykolog. Behöver verkligen prata av mig, jobbigt när inte dom så kallade vännerna inte ställer upp.
Ingen ringer dig
Frågar hur du mår
Månen lyser över taken
Det känns som bara du är vaken
Ingen saknar dig
Ingen frågar dig
Vad du tror och vad du önskar och vill ha
Jag har gett dig mitt nummer
Och du kan tro på mitt ord
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag följer dej dit det bär
Dom förlovar sig
Och dom gifter sig
Alla vännerna försvinner
Det är bara dom som vinner
Det du önskar dig
Men om du fanns hos dig
Skulle du ha samma möjlighet som dom
Jag har sett dig besviken
Och jag har väntat på dig
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag följer dej dit det bär
Jag är där när du faller
Jag är där när du vill
Och när du än kallar ska jag finnas intill
Jag vet vad jag vill
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag följer dej dit det bär
Handen på hjärtat
Jag lovar och svär
Om världen går under ska jag vara där
Går du i bitar och faller isär
Så med handen på hjärtat
Jag ger dig vad du begär
  • För övrigt har jag fått en konstig känsla i kroppen. Börjar känna mig redo för barn nu. Inte bra!

Kommentarer
Postat av: william

Vad tycker du om mina "The Goddess Of The Autumn" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-29 @ 20:43:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anna Wallin

Jag finns, men en bit bort..

Om du skaffar barn ska jag bli gudmor bara så att du vet!!

2011-11-30 @ 15:47:36
URL: http://annawallin.blogspot.com/
Postat av: viktoria

Haha lugn nu! Eller föresten, du har rätt ;)

kram påre!

2011-12-01 @ 21:07:50
URL: http://enlivsblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0