laser

  • va hos sjukgymnasten idag. dock va min sjukgymnast inte där, vettifan vart hon va. fick en norsk ist. lätt o förstå vad han säger då. fatta fan ingenting. slutade med att han bara tryckte överallt på min axel tills jag sa att det gjorde ont där, och då tryckte han ännu hårdare, allting avslutades med laser och nu känns det faktiskt lite bättre. Ska dock inte ropa hej än, måste ju anstränga armen innan jag vet hur det känns. Ny tid på fredag iaf.
  • annars händet det inte mycket. försöker att få ihop allt med pengar kring julen. har fortfarande inte fått min lön så det är lite knapert. men men...
  • förresten. tog tag i problemet med en psykolog idag. hon skulle ringa mig imon troligen! så nu kanske viktoria blir lite glad iaf;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0